Pikkusisko http://pikkuinensisko.blogspot.com antoi minulle Honest Scrap tunnustuksen. Ja samalla yllytti minua kertomaan 10 totuutta itsestäni.

1. Olen täysillä syksyihminen, syksy on minun aikaani, kun myrsykyää, sataa, tuulee kovaa, luonto on värikästä ja illat on vielä lämpimiä mutta pimeitä.

2. Olen "koukussa" Eero Järnefeltin taiteeseen ja elämään ja kaikkeen häneen liittyvään.

3. Tykkään kovasti Topi Sorsakoskesta, hänen musiikistaan ja persoonastaan.

4. Rakastan villalankoja ja värikkäitä kankaita. Niihin en kyllästy varmaan ikinä.

5. Olen "värineurootikko", kotona pitää olla värit järjestyksessä, jokaisessa huoneessa omat värinsä. Pyykit laitetaan narulle myös tietyssä järjestyksessä.

6. Rakastan merta, ainakin kerran viikossa sulan veden aikaan on pakko päästä "nuuskimaan" meren rantaa. Tykkään kovasti myös käydä teatterissa ja konserteissa. Rakastan hotelleja ja niiden pehmeitä petivaatteita. Meidän perheellä on Oulussa yksi lempparihotelli ja siellä lempihuone, haluan ehdottomasti aina siihen samaan huoneeseen koska sen parvekkeelta näkyy niin hieno katto.

7. Inhoan ruuanlaittoa ja olen siinä tosi surkea. Siivoaminen on enemmän minun juttuni kotitöistä, paitsi imurin kanssa en tule toimeen. Enkä osaa leipoa. Pullaa en ole koskaan leiponut. Ainoa minkään osaan, on pellille tehdyt mokkapalat.

8. En osaa ajaa polkupyörällä ja olen tosi huono uimaan. Lisäksi minulle pitäisi maksaa melko paljon, että lähtisin yökerhoon, ravintolakaan iltaisin ei ole minun paikkani.

9. Unelmoin omasta käsityöputiikista. Uskon enekeleihin ja henkiolentoihin.

10. Olen luonteeltani puhelias, hyväntuulinen ja aika energinen, joskus laiska ja nautiskelun haluinen, yltiöoptismisti ja syyllisyyteen taipuvainen. Tarvitsen välillä yksin-oloa pysyäkseni kasassa. Olen koti-ihminen.

Tässäpä nämä. En haasta ketään. Napatkaa ken haluaa.

Kaunista maanantai päivää kaikille!