Syksy kolkuttelee ovelle ja työ on loman jälkeen jo rutiinia, mutta mukavaa sellaista :) Tänään työkaveri (Kiitos Raija!) toi nähtäväksi Suuri Käsityölehden uusimman numeron ja siinähän oli pari erittäin ihanan näköistä mallia.

1250076896_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Koko päivän tuijottelin töiden lomassa näitä kahta kuvaa ja mietin kumpi pääsisi ensin puikoille...(tosin nyt ei passais aloittaa yhtään uutta työtä, kun niin monta on kesken...mutta...).

 Puro-lankaa olen käynyt hypistelemässä jo muutaman kerran paikallisessa käsityökaupassa www.kasityokauppa.ilo.fi ja en ole siitä erityisemmin pitänyt, mutta nyt ajattelin, että kun on näin ihanat mallit niin jospa sittenkin....mutta ei!

Menin Iloon ja hypistelin aikani Puroa ja nyt täytyy tunnustaa , että en tykkää siitä yhtään! (Saa kivittää!!!) Tiedän ja olen lukenut, että se on nopeaa neuloa ja raidoittuu kauniista jne. Mutta kun ei iske niin ei iske. Minulle se on liian "hötyisää" ja pehmoista. Tai sitten olen vain ennakkoluuloinen ja hitaasti lämpenevä uusille tuotteille. Puro jäi hyllyyn (paljon muuta kyllä löytyi :) niistä kuvia myöhemmin). Kyllä Noro on enemmän minun lankaani, harmi vain, että se on niin kallista!

Tästä jatketaan, ilman noita ihania Puro-malleja....