Lomaa takana 5 viikkoa ja edessä vielä 2 viikkoa :) Olen nauttinut täysin siemauksin yksinäisyyden hetkistä kotona, olen lukenut kirjoja, makoillut ja tuijotellut ikkunasta puita ja tietysti neulonut. Tyttö lähti viikko sitten innosta hihkuen eskariin ja mies vähemmän innoissaan töihin. Ja täällä minä vain lomailen ja vietän laatuaikaa yksikseni ne 4.5 tuntia päivässä, minkä tyttö on koulussa. Vain kissa pyörii jaloissa ja pari villakoiraa, mutta villahan onkin yksi mun lempimateriaaleista :)

Syksyn tuoksua on jo ilmassa ja muutamana iltana kun ollaan poikettu merellä, meri ei tuoksu enää samalle kuin viikko sitten...Rakastan syksyä, se on ehdottomasti minun lempiaikaani, rakastan pimeitä lämpimiä iltoja, rakastan vesisateen ropinaa mökin kattoon, takkatulen lämpöä..kynttilöitä, värikkäitä lehtiä, lempeitä ja kovia tuulia..rakastan kaikkea syksyssä. Tänään sain valmiiksi mökkisukat, eli möksyt, tässäpä kuva niistä.

ps. tänään lähtee postin mukana viimeinen pakettini SKY:lle ja ensimmäinen pakettini SNY:lle :)

829916.jpg