Ihan ensimmäiseksi täytyy lähettää virtuaalisia halauksia ja kiitoksia ihanalle SKY:lleni jolta saapui viimeinen vaihdon paketti tällä viikolla, nimittäin paketista ilmestyi jotain sellaista mitä olin pitkään halunnut, SKY:ni lähetti minulle Debbie Stollerin Stitch`n bitch kirjan ja se oli enemmän kuin iloinen yllätys, mukana oli vielä herkullisen tuoksuisia teepusseja :) Kyllä nyt kelpaa! Ai juu..tämä minun kultainen SKY:ni oli siis http://pikkuk.vuodatus.net . Ekan SNY paketinkin laitoin jo maanantaina postiin, mutta itse en ainakaan vielä ole saanut omaani.

Meillä on tiedossa tyttöjen viikonloppu kun mies katoaa kolmeksi päiväksi Rukalle "työreissulle". Ohjelmassa on herkuttelua, uimahallissa käyntiä ja muuta mukavaa puuhastelua. Sunnuntaina on taas tytön lattari tanssikurssit, tänä vuonna tyttö käy kaksi kertaa viikossa harjoituksissa. Tyttö hämmästyttää meitä tanssitaidoillaan ja minä hämmästytän muita äitejä istumalla lattialla ja neulomalla harkkojen ajan :) Eli jos näet neulovan naisen Oulussa lattialla tiistai iltaisin eräässä urheiluhallissa, se olen todennäköisesti minä :)

Ai juu, tähän loppuun voisi laittaa sellaisen HALUTAAN OSTAA osion, nimittäin voisin ostaa Katia Jamaica lankaa jos jolla kulla on ylimääräisiä keriä. Tarjota voi komentti osioon tai kuvan kera meiliini [email protected].

Ja vielä yksi kuva...alkuviikosta ompelin tytölle kylmeneviin päiviin ihanan limen vihreästä fleecestä mekkotakin jonka kirjailin värikkäillä villalanka kukilla. Ompeluun meni reilu tunti, koristeluun n.10 tuntia :)

864534.jpg